Dołącz do rewolucji pop-up shop! Opłacalny sposób na przetestowanie zagranicznych rynków

Udostępnij:

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Dołącz do rewolucji pop-up shop! Oszczędny sposób na przetestowanie zagranicznych rynków

Wymyślony około 10 lat temu w Stanach Zjednoczonych pop-up shop jest obecnie bardziej popularny niż kiedykolwiek, a jego idea polega na tym, że firmy mogą przetestować produkt lub pomysł przy niewielkich nakładach finansowych.

Dzięki umowom wynajmu na okres od jednego dnia i reklamie, która zwykle odbywa się za pośrednictwem sieci mediów społecznościowych lub ustnie, łatwo jest utrzymać niskie koszty.

Wyskakujący urząd pocztowy? Tak!

Kilka znanych marek skorzystało z idei sklepu typu pop-up. Kilka lat temu sklep z zabawkami Hamleys otworzył trzy takie sklepy w całej Wielkiej Brytanii w okresie świątecznym. John Lewis otworzył w Exeter w 2012 r. przedpremierowy sklep typu pop-up przed otwarciem nowego sklepu. Nawet Poczta otworzyła swój pierwszy sklep w listopadzie 2012 roku, aby sprostać zwiększonemu popytowi świątecznemu.

Wyskakujące sklepy na całym świecie

Brytyjskie firmy eksperymentują z pop-upami nie tylko na rodzimym gruncie. Dom aukcyjny Christie's otworzył swój pierwszy sklep w Singapurze w 2012 r., prezentując dzieła sztuki przeznaczone do sprzedaży na aukcji w Hongkongu. Z kolei sieć sklepów odzieżowych Topshop otworzyła w zeszłym roku w Los Angeles pop-up, który był zapowiedzią otwarcia głównego sklepu w 2013 roku. Nawet brytyjski zespół One Direction miał pod koniec 2012 r. sklep w Nowym Jorku, w którym sprzedawał wyłącznie towary zespołu.

Otwarcie sklepu typu pop-up w innym kraju to świetny sposób na sprawdzenie, czy dany rynek jest odpowiedni dla Twojej firmy.

Moje 5 najważniejszych wskazówek dotyczących sklepów typu pop-up shop

  1. Ważne wydarzenia: Otwarcie sklepu typu pop-up shop podczas ważnych wydarzeń może być bardzo lukratywne. Pomyśl o Igrzyskach Olimpijskich, Igrzyskach Wspólnoty Narodów, Grand Prix i Tour De France.
  2. Miejsce o dużym natężeniu ruchu: Przemyśl dokładnie swoje położenie. Musisz znajdować się w miejscu często odwiedzanym przez docelowych klientów.
  3. Właściwe produkty: Zastanów się, które produkty są najbardziej odpowiednie dla sklepu typu pop-up. W sklepach typu pop-up często można znaleźć produkty z limitowanej edycji lub ekskluzywne oferty, które wzmacniają koncepcję "złap to, póki możesz".
  4. Promocja w mediach społecznościowych: Pamiętaj, że media społecznościowe to ulubiony sposób reklamowania nowego sklepu typu pop-up. Rozważ przeprowadzenie kampanii w mediach społecznościowych z wykorzystaniem najpopularniejszych portali społecznościowych na wybranym rynku. Warto pomyśleć o lokalizacji strony internetowej i tłumaczeniach marketingowych, aby mieć pewność, że przekaz dotrze do klientów z zagranicy.
  5. Mów w języku swoich klientów: Istnieje większe prawdopodobieństwo, że Twój zagraniczny pop-up shop będzie popularny wśród rodzimych klientów, jeśli będzie się z nimi komunikował w ich własnym języku.

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak pokonać barierę językową w biznesie, przeczytaj nasze darmowe przewodniki. Kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej i pobrać nasze przewodniki.

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek pytania dotyczące tłumaczenia lub lokalizacji lub chcą Państwo uzyskać wsparcie w opracowaniu skutecznego planu komunikacji w celu wejścia na nowe rynki, prosimy o kontakt z członkiem naszego zespołu pod numerem telefonu + 44 (0) 1926 335 681 lub adresem e-mail info@comtectranslations.com.

  • Facebook
  • Twitter
  • LinkedIn

Warte uwagi

10 najczęściej używanych języków w...

Twoja firma musi mieć wielojęzyczną strategię marketingową, jeśli chcesz utrzymać przewagę nad konkurencją. Bez względu na branżę czy rynek, na którym działasz, Twoi klienci wciąż...

Sekcje portalu