Uszczęśliwiaj swoich klientów, mówiąc ich językiem

Udostępnij:

MÓWIENIE JĘZYKIEM KLIENTÓW = LEPSZE DOŚWIADCZENIA KLIENTÓW

Żyjemy w świecie, w którym doświadczenie klienta znajduje się w centrum uwagi. Klienci są siłą napędową sukcesu marki, budują społeczność i mogą sprawić, że jednym tweetem osiągniesz sukces lub zostaniesz pokonany. Kiedy ignorujemy siłę, jaką mają klienci, nie mówiąc w ich języku i nie przekazując informacji w sposób, w jaki chcieliby je otrzymać, tracimy możliwość nawiązania silnej więzi z naszymi odbiorcami.

Według badania ICMI/Lionbridge ("Lost In Translation: Leveraging Language to Deliver an Exceptional Customer Experience"): 60% klientów oczekuje obsługi w swoim ojczystym języku. Badania te wskazują, jak ważne jest udostępnianie treści i informacji o produktach (niezależnie od tego, czy są to formularze dotyczące opieki zdrowotnej, czy najnowszy gadżet) w wielu językach.

I nie mówimy tu tylko o klientach międzynarodowych.

Na przykład, możesz myśleć, że ten problem Cię nie dotyczy, ponieważ Twoja grupa odbiorców ma siedzibę w Stanach Zjednoczonych. Ale w globalnym świecie, nie jest w porządku zakładać, że inne języki nie mają znaczenia, ponieważ przemawiasz tylko do krajowej publiczności. To nie może być dalsze od prawdy.

Według raportu CNBC z 2015 roku, w samych Stanach Zjednoczonych mówi się w co najmniej 350 językach.

Stany Zjednoczone nie mają języka urzędowego, więc zakwaterowanie jest niezwykle istotne. Z tego powodu sektor publiczny jest zobowiązany do tłumaczenia materiałów skierowanych do ogółu społeczeństwa na wiele języków. Bazując na naszym doświadczeniu, LinguaLinx uważa, że sektor prywatny odniósłby ogromne korzyści, gdyby poszedł tym śladem. Mówienie i pisanie treści w rodzimych językach wkrótce stanie się normą, a nie wyjątkiem, a kiedy tak się stanie, kluczowy jest wybór dostawcy usług językowych, który posiada doświadczenie i rodzimych użytkowników wielu języków, aby wykonać wysokiej jakości tłumaczenia Twoich treści.

Z korzyścią dla Ciebie

Dostępność i zrozumienie informacji w wielu językach pomaga wyróżnić się i zapewnić wyjątkowe wrażenia klientom. Biorąc pod uwagę, że 72% klientów spędza większość lub cały czas na stronach internetowych w swoim języku (źródło: Common Sense Advisory), konieczne jest podjęcie kroków w celu zapewnienia, że Państwa treści będą oddziaływać w każdym języku. Nasi eksperci językowi mogą pomóc; skontaktuj się z nami, aby zacząć.

Warte uwagi

Jak Covid-19 wpłynął na zmianę marketingu...

Jak prowadzić międzynarodowy marketing podczas pandemii, gdy każdy kraj - a nawet poszczególne regiony w obrębie tych krajów - zostały dotknięte w inny sposób? Od podróży po ograniczenia...

Sekcje portalu